Jawatan Kosong Gaji Tanpa Had Shaklee

Anda tengah mencari kerja?
Terpikir nak berniaga tapi modal tak cukup?
Anda surirumah, tengah cari cara nak mendapatkan duit sampingan, kesian kat si suami penat bekerja?
Sudah letih kais pagi makan pagi, kais petang makan petang?
Sudah bekerja lama dengan company sekarang tapi bonus hampeh ?

Nak naik gaji tak setiap hari? Nak bonus setiap bulan tak?

Secara jujur, ramai yang bertanya pada saya dan komen berikut

- siapa nak beli shaklee dari saya, dah ramai buat
- saya tak pandai jual, tak pandai promote lah
- saya tak pandai main facebook lah
- saya tak pandai buat blog
- saya tak pandai berniaga
- saya malu bercakap dengan orang lah
- saya tak pandai ini lah itu lah  … 







Pernah tak dengar agen Shaklee semua bercerita “buat Shaklee" nih boleh dapt 3-4 angka sebulan hanya buat dari rumah? Itu tidak mustahil. Itu fakta benar.  

Walaupun mula-mula memang cek Shaklee saya hanya 2 angka, lama-lama naik ke 3 angka… dan sudah pun pernah cecah 4 angka. (Saya menjadi agen sejak Sept 2012)

Semua di atas tidak mustahil jika anda adalah seorang yang memenuhi syarat² di bawah :

Sentiasa gigih berusaha, 
Mempunyai hati yang kental, 
Keinginan belajar yang tinggi, 
Mampu memotivasikan diri, 
dan Tidak mudah tersentap dengan kritikan.
Anda juga boleh jana 3-4angka sebulan, insyaallah.
Semua orang boleh mencapai gaji yang tanpa had, hanya dengan adanya 5 kelayakan diatas.

Tapi ingat, jika anda malas, tidak sabar, asyik bermimpi nak kaya cepat  – kerja yang sebest mana pun memang susah anda nak berjaya. 

Jangan marah pula dengan kenyataan saya ini sebab anda sudah tahu itu faktanya.

Kenapa anda harus menjadi Distributor Shaklee?

1) Produk Shaklee permintaan ramai. Orang sentiasa akan mencari anda. 
2) Shaklee satu²nya company direct marketing yang fokus pada produk²nya

Apa kelebihan anda mendaftar disini di bawah saya (ID 890061)?

1) Join FB group yang akan menunjukkan cara² untuk memulakan bisnes, membuat perbincangan tentang produk, marketing dan sekali sekala membuat perjumpaan online (webinar)

2) Menjalankan perniagaan secara online sepenuhnya (tidak wajib menjual secara face-to-face), anda boleh order secara email kepada Shaklee, dan Shaklee akan post order anda kepada customer. Senang saja kan?

3) Dapat meeting bersama saya dan bbrp mentor lain secara online juga.

4) Jika ada perjumpaan atau seminar secara offline, anda boleh bawa anak², suami, isteri, mak, bapak..  sebab Shaklee itu Family Business

5) Anda tidak celik FB, tidak celik I.T. – itu semua boleh belajar.    

Masa depan anda ditentukan di saat ini juga. 
Jika anda ada impian yang besar... 
Jika anda ingin merubah hidup anda - daftar hari ini juga
  • Yuran keahlian hanya RM 75
  • Keahlian seumur hidup
  • Satu pasangan satu ID (jika sudah berkahwin)


Apa kelebihan² yang lain

Jika anda serius dalam business ini, anda layak ... 

(1) bukan sahaja diskaun 15-20% untuk semua produk Shaklee - tetapi anda layak bonus cash back (ada syarat²nya)

(2) nikmati macam² lagi termasuklah pakej UMRAH bagi muslim. Trip ke luar negara dan sebagainya. Shaklee menamakannya sebagai 3C - Car, Cash, Convention

(3) Mendapat kepuasan diri kerana dapat menolong transformasi diri dan juga orang lain 
menjadi lebih sukses, sihat dan bahagia dari segi emosi, fisikal dan wang.

Jika berminat, hubungi saya utk maklumat selanjutnya.





Untuk mengenali saya boleh add saya di FB
FB : www.facebook.com/jamiearisa2
dan LIKE FB Page kitawww.facebook.com/etcetera.emall  

_________________________________________________________________________________

Anda boleh hubungi saya atau partner saya melalui:
Email: jamiearisa@gmail.com / reduanhanif@gmail.com
Whatsapp / SMS:  019-333 0343   / 019-333 0342
_________________________________________________________________________________
*** Atau nak baca lagi tentang vitamin-vitamin lain?
*** Click untuk mengetahui harga vitamin ***




Jawatan Kosong Gaji Tanpa Had Shaklee Jawatan Kosong Gaji Tanpa Had Shaklee Reviewed by Unknown on 1:32 AM Rating: 5
Powered by Blogger.